Jak reklamovat zboží

Reklamace:  

Vypňte formulář pro uplatnění reklamace a odešlete na email: infowalletia@gmail.com.

Ve formuláři napište druh závady a jak si přejete problém vyřešit (např. oprava, výměna produktu za nový, vrácení peněz)

Produkt důkladně zabalte do krabice.

Přiložte vypněný formulář.

Zásilku odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

Obsluze nahlaste vratkový kód: 93717385.

Obsluha se následně o vše postará.

 

Stáhnout vzorový formulář pro uplatneni reklamace (Formulář je za potřebí vypnit, vytisknout a podepsat. Formulář naskenujte a odešlete na náš email info@walletia.cz. Vypněnou kopii vložíte do krabice)

 

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů: 

Vypňte formulář pro odstoupení od smlouvy a odešlete na email: infowalletia@gmail.com.

Produkt který chcete vrátit pečlivě zabalte do krabice a přiložte vypňený formulář pro odstoupení od smlouvy.

Zásilku odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

Obsluze nahlaste vratkový kód: 93717385.

Obsluha se následně o vše postará.

Stáhnout vzorový formulař pro odstoupení od smlouvy  (Formulář je za potřebí vypnit, vytisknout a podepsat. Formulář naskenujte a odešlete na náš email info@walletia.cz. Vypněnou kopii vložíte do krabice)

 

 

Zásilkovna-vrácení zboží: jak to funguje si můžete přečíst ZDE 

Zpět do obchodu
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.